אינטרקום אלחוטי

אינטרקום אלחוטי לשער

כמעט בכל מערכת אינטרקום קיימות שלוחות לבעלי תפקיד הנעים בחדר או במרחב העבודה באופן קבוע, אלו יכולים להיות מנהלים בתפקידים שונים, צלמים באולפן, בימאים וכ"ו, עד היום לרוב השתמשו ביחידות הרחקה שחוברו למערכת האינטרקום בצורה קווית או במערכות אלחוטיות מוגבלות עם יעילות נמוכה, מערכת ה- Acrobat האלחוטית לעומת זאת מציעה פתרון חדשני, יעיל וידידותי למשתמש.

מערכת ה- Acrobat מבוססת על סטנדרט תקשורת סלולאר DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunications) שאינו דורש רישיון ומאפשר יעילות מקסימאלית ליחידות ניידות ברחבי הארגון ובשלוחותיו השונות המרוחקות.

היתרונות בשימוש במערכת זו הנם רבים, להלן חלק מהבולטים שבהם:

  • יכולת התממשקות למערכות אינטרקום קיימות.
  • חיבור אנטנות סלולאר זעירות בנקודות בהן נדרשת קליטה תוך שימוש בתשתית קיימת ע"י חיבורן למערכת האינטרקום דרך קו Ethernet.
  • הזנת מתח בשימוש ב- PoE (Power over Ethernet).
  • שימוש ידידותי ביותר ע"י לחיצת כפתור בודד.
  • טווח הקליטה גדול הנו כ- 275 מטרים באזור פתוח וכ- 75 מטרים במבנה משרדים סגור.

קבוצת ארומיד הוקמה בשנת 1987 ועוסקת במתן שירותי תקשורת מסוגים שונים בישראל.

ארומיד ספקית מורשת של משרד הביטחון, צה"ל, משרד החוץ (בטמ"ח), גורמי הביטחון השונים, רפא"ל, אלביט ותעשיה אווירית.

אנו מזמינים אתכם לפנות למשרדי החברה לקבלת מידע נוסף, מעמיק יותר ולבחינת שיתוף פעולה בעתיד.

לצפייה בפרטי המוצר לחץ כאן

אינטרקום אלחוטי מתקדם

מערכת קשר אינטרקום היא מערכת קשר פנים בין צוותים .

המערכת פועלת בין צוותי עבודה לדוגמא באולפנים ( בין אנשי סאונד, צלמים , תאורנים וכד') , באולמות, בחדרי ניתוח (בין צוותים רפואיים) ובעוד מקומות .

חברת "ארומיד" מספקת מערכות אינטרקומים אלחוטיים

המערכות הללו מאפשרות קשר אלחוטי בין מערכות אינטרקום אלחוטי, חיוניות ביותר ליצירת פיקוח ותקשורת דו כיוונית בין גורמים שונים ובתוך מתחמים גדולים במיוחד כמו בתי חולים, אולפני הפקה, נמלים ועוד, המשתמשים בתדירות גבוהה במערכות אינטרקום לתקשורת יעילה ובטוחה על מנת להבטיח את הרציפות התפעולית שלהם. חשוב לציין כי מערכות אינטרקום אלחוטיות אינם האינטרקום הרגיל שאנו מכירים בבתים, דירות ובניינים, אלא מדובר במערכת קשר המאפשרת שיחה של מספר גורמים בקבוצה ובצורה של שיחה שותפת ודו כיוונים, לא כמו מכשירי קשר רגילים בהם התקשורת מתבצעת בצורה חד כיוונים (לחיצה על כפתור דיבור המשדרת ובזמן זה מכשיר אחר אינו יכול לשדר ולשמוע באותה אט). חברת "ארומיד קשר אלחוטי,"  הינה חברה ותיקה ומנוסה במתן שירותים טכנולוגיים ומוצרים מתקדמים בתחום התקשורת והאבטחה, מציעה לכם מגוון שירותים ומוצרי תקשורת חדישים ומתקדמים שישפרו את התקשורת במערך שלכם ובכך ישפרו את הרציפות התפעולית בו.

אינטרקום אלחוטי – מה הן היתרונות של זה

  • תקשורת משופרת – מערכות אינטרקום אלחוטי מערכת תקשורת דו כיווניות, כלומר – היכולת לשדר ולקלוט בו זמנית , לדבר ולשמוע בו זמנית כמו בטלפון , ואפשרות גם ל PTT כלומר, לשלוט בלחיצת כפתור פשוטה מול מי רוצים ליצר תקשורת זו.
  • ממש כמו בשיחת טלפון רק ללא צורך בחיוג והמתנה למענה בצד השני. כמו כן ניתן לבצע את אותה סוג של תקשורת לא רק עם אדם בודד אלא עם קבוצה שלמה וללא צורך בהמתנה לאישור כל אחד מהם.
  • מערכת סגורה – מערכת אינטרקום אלחוטית אינה עושה שימוש בתדרים של משרד התקשורת ואינה משתמשת ברשתות ציבוריות אלא ברשת פרטית משלה. דבר המקנה בטיחות רבה בכל הקשור להצפנת השיח בה ולרמת העברת הנתונים בה. לדוגמא, נמלי ים יעשו שימוש במערכת אינטרקום אלחוטית ולא במכשירי קשר כדי להתמודד עם חסימות גלי הקול ע"י מחולות בסביבת הנמל, דבר המקשה על תקשורת של מכשירי קשר סטנדרטיים.

אינטרקומים אלחוטיים – איכות ובטיחות אצלכם בארגון

חברת "ארומיד קשר אלחוטי בע"מ, שמה לעצמה כעקרון מנחה לספק את השירות הטוב והבטוח ביותר לצרכנים עסקיים, למוסדות ציבור וארגוני ביטחון שונים. החברה הינה ותיקה ומנוסה בכל הנוגע לאספקת מוצרי תקשורת וטכנולוגיה רבים, בהם מכשירי קשר, ציוד לאולפנים, מצלמות גוף, אינטרקום אלחוטיים ועוד. מעוניינים לשמוע על עוד דרכים כיצד אינטרקום האלחוטי יכול לשפר את הרציפות התפעולית שלכם ולהתאים אותו אליכם? צרו עוד היום קשר ותיווכחו בעצמכם.

שיתוף ברשתות חברתיות

מאמרים נוספים

Riedel בישראל 2022

בכנס Riedel בישראל 2022 הוצגו פיתוחים חדישים ביותר בתחום הוידאו והאודיו לאולפני שידור, ציוד לאולפנים ולגופי הביטחון השונים.

המשך בקריאה
חפ"ק

מערכות חפ"ק

מערכות חדרי פיקוד ושליטה חפ"ק, או חדר פיקוד קדמי, הינו חדר בעל נציגות מפקדה או אחראיים של הפיקוח במקום ביטחוני, חברה או

המשך בקריאה
מצלמות גוף

מצלמות גוף

מצלמת גוף מצלמות גוף הן מצלמות זעירות הנישאות על חזהו או ראשו של אדם בתפקיד ביטחוני, כמו שוטר או איש אבטחה וזאת

המשך בקריאה

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן